Zgornji del stopala oz. nart je sestavljen iz številnih kosti, živcev, vezi in kit, ki so lahko prizadete in povzročajo bolečino. Noga je namenjena, da daje stabilnost in mobilnost - dve popolnoma različni funkciji. To pomeni, da se od stopala zahteva mnogo različnih gibov. Večina naših vsakdanjih, kot tudi športnih aktivnosti povzroča velike obremenitve nog, ki so lahko razlog za različne poškodbe.



Vzrokov za bolečine v nartu je precej, kar otežuje postavljanje diagnoze, sploh če niste iz zdravstvene stroke. Naslednja tri stanja so najpogostejši razlog za boleči nart:

Tendonitis - (Extensor Tendons) je najpogostejši vzrok bolečine na zgornjem delu stopala med rekreativnimi in profesionalnimi športniki. Bolečina se največkrat občuti v bližini prstov in poteka v sredino noge. Tendonitis je pogosto posledica premočno zavezanih čevljev ali splošna prekomerna obremenjevanje tetive zaradi ponavljajočih se gibov, kot je tek. Tendonitis se pogosto pojavlja proti koncu priprav na maraton, ko prevladujejo daljše pretečene razdalje. Tek na trdih površinah, trening v hrib in neprimerna obutev so dejavniki, zaradi katerih se poveča tveganje za vnetje.

Zlomi – so sicer redkeje dogajajo, vendar pa je bolečina huda. Najpogosteje se pojavljajo pri starejših, ki ostajajo aktivni, vendar padejo v formi ali nimajo ustrezne prehrane. Zlomi lahko nastanejo tudi zaradi akutne poškodbe, kot je brcanje v trdo površino, če pade težji predmet na nogo ali padec. Oteklina in bolečina se pojavita na mestu zloma, bolečina pa se pojavi med vsakim gibom in na dotik. Zlomi se pogosto pojavijo v bližini prstov.

Artritis lahko povzroči številna dodatnih bolečih dejavnikov. Na primer draženje živcev, ki lahko nabreknejo (neuromo) in se ujamejo med kosti prstov, kar povzroča hude bolečine med hojo. Artritis povzroča tudi zmanjšanje kostne gostote, zaradi česar se poveča verjetnost zloma. Oteklina se pogosto pojavlja na vnetih mestih in povzroča bolečin. Plosko stopalo, genski zapis in starost so dejavniki, ki lahko povzročijo artritis v stopalih.

Prikazana KT Tape aplikacija ti pomaga zmanjšati pritisk med različnimi komponentami stopal, povečala cirkulacijo v boju proti vnetju in sprosti mišice.

Še nekaj namigov za učinkovito zmanjšanje bolečin v nartu:
- Poišči ustrezno obutev
- Postavitev natančne diagnoze
- Ustrezna telesna teža
- Počitek
- Raznolika vadba
- Masaža
- Raztezanje
- Hladni obkladki
Znanstvene raziskave so pokazale, da kineziološki trakovi lahko učinkovito zmanjšujejo bolečine, vendar ni kliničnih dokazov za vse poškodbe. Prenehajte z uporabo na razdraženi ali vneti koži. Tehnike nanosa so namenjene izključno za izobraževalne namene. KT Tape trakovi niso nadomestilo za profesionalno medicinsko oskrbo. Bolniki z rakom naj ne uporabljajo KT Tape trakov, ker lahko posegajo v zdravljenje.

 

 

       

KT TAPE

Slovenija - Croatia - Österreich

GSM 040 705 346

info@kttape.si

Smledniška 94, 4000 Kranj

Slovenija